Mogelijkheden bij Call-2 Action

 

Marktonderzoek:

 

Het maken van een correcte concurrentie én klantanalyse zal u helpen om een beter beeld te krijgen van uw niche en uw specifiek project. U moet weten wat er speelt in uw branche. 

Heeft u reeds een doelpubliek voor ogen, of schiet u met uw aanbod lukraak naar iedere prospect? In de huIdige tijd van verkopen is het belangrijk om een specifieke doelgroep, of meerdere specifieke doelgroepen te identificeren om gerichter en efficiënter te gaan werken. Wij helpen u graag bij het bedenken van de juiste strategie en uw marktonderzoek. 

De mogelijkheden hierin om u een voorbeeld te geven zijn: enquêtes en interviews afnemen uit specifieke doelgroepen om bepaalde beweegredenen te onderzoeken en identificeren, het uitvoeren van een SWOT-analyse om de sterke en zwakke punten van uw project naar boven te halen, een concurentie analyse, en tot slot een marketinganalyse om te bepalen of jouw huidige marketing strategie werkt, of dat u juist een ander pad moet inslaan.

 

Lead kwalificatie:

 

Vandaag negeren prospects vaak opdringerige verkopers met typische praatjes, dus het is tijd om efficiënter aan de slag te gaan.

Een gekwalificeerde lead is een prospect die aan de opgestelde kwalificatie-eisen voldoet zoals bij voorbeeld het budget en de behoefte aan het product die u aanbied.

U moet dus nagaan of uw leads in het ideale klantenprofiel passen. De perfecte lead is reeds geïnteresseerd in je product of dienst en gelooft dat u hem bij zijn of haar probleem kan helpen. 

 

Leads genereren:

 

U heeft uw marktonderzoek gedaan en weet wie uw concurrenten zijn, wat uw sterktes zijn en u heeft éen of meerdere doelgroepen voor ogen om mee aan de slag te gaan.

Nu kan u beginnen met het genereren van de juiste leads. Dit kan de dag vandaag op verschillende manieren gebeuren en het goede nieuws is dat u meerdere manieren kan implementeren om leads te gaan genereren voor uw bedrijf.

Dit kan door telefonische prospectie op uw doelgroep naar keuze, maar ook bijvoorbeeld door marketing automation op platformen zoals facebook, en linkedin.

Door onze gecombineerde talenten op gebied van sales, telemarketing, en marketing automation kunnen wij de groei in uw bedrijf laten toenemen met de meest recente technieken en platformen.

 

Sales afspraken maken:

 

Telefonische prospectie geeft het voordeel van snelheid en efficiëntie. Deze vorm van marketing is naar ondernemingen toe tot op vandaag nog steeds een van de belangrijkste kanalen die de hoogste conversie genieten. 

Door het uitbesteden van deze taak hoeft u het sales team niet te belasten met deze tijdrovende taak. De afspraken worden voor hen ingeboekt en zij kunnen zich focussen en voorbereiden op het klantenbezoek, klantenopvolging en het “closen” van hun deal.

Wij beheren de kunst om proffessioneel de deur te openen bij uw prospects en deze warm te maken voor uw product of dienst. 

 

Klanten opvolgen:

 

Het is belangrijk om klantrelaties te onderhouden, en trouwe klanten zijn nu eenmaal goud waard. 

Wij helpen u met het verzorgen van uw klantenportefeuille door middel van:

  • Tevredenheidsonderzoek
  • Bevraging voor up- en cross selling
  • Plannen van afspraken voor onderhoud (aftersales activiteiten)

In het verlengde van een tevredenheidsonderzoek kan er bijkomend up- of cross selling gekoppeld worden zoals het verlengen van een abonnement of het uitbreiden van het gamma.

Ook voor de afdeling aftersales biedt Call-2 Action de nodige ondersteuning op vlak van agenda planning voor onderhouden, controles en herstellingen bij bedrijven en particulieren. Deze planning wordt uitgevoerd binnen de gestelde eisen en capaciteiten die ons worden aangegeven.

 

Agendaplanning:

 

Hot leads

Heeft u reeds een vaste instroom van hot leads of potentiële klanten die interesse tonen in uw product of dienst? Verlies geen tijd en laat

Call- 2 Action binnen de 12 uur telefonisch contact opnemen om een afspraak te maken en de lead te kwalificeren. Wij streven naar een volle agenda met kwalitatieve afspraken en maken uw prospect warm voor uw bezoek.

 

Cold leads

Ook voor cold calling kan u ons inschakelen, dit kan zowel met een lijst die u ons bezorgd of wij bellen via uw gekozen CRM systeem. Vraag ons naar de mogelijkheden.

 

Enquêtes:

 

Wij voeren enquêtes voor volgende doeleinden:

  • upselling en cross selling bij uw klanten
  • een tevredenheidsonderzoek
  • een initieel of aanvullend marktonderzoek
  • imago-onderzoek of naamsbekendheid toetsen

 

Database verrijking en correctie:

 

Een opdracht valt en staat met een goed database.

Een database van prospects en bestaande klanten met de correcte gegevens is een must en een succesfactor voor uw toekomstige directe telemarketing campagne, verdere klantenbinding of als basis voor een marktonderzoek.

Door het beschikken over de juiste contactgegevens zal u bij een directe (tele)marketing campagne minder tijd verliezen en toont u ook belangstelling in uw klanten. Het verzamelen van bijkomende informatie van uw bestaande klanten zorgt er bovendien voor dat u hen persoonlijker kan benaderen. Het is aangewezen om database onderhoud en verrijking per telefoon uit te voeren daar de responsrate op deze manier het hoogst is.

 

Klanten heractiveren/upselling:

 

Vergeet de goudklompjes niet! Het heractiveren van bestaande klanten is een van de grootste goudmijnen voor nieuwe omzet en wordt vaak onderbenut. Refereren naar een eerdere bestelling, informeren naar de tevredenheid, en vragen om  het nieuwe uitgebreide productgamma voor te stellen is een bijzonder effectieve methode om doelgericht en relevant een oud contact aan te spreken en opportuniteiten te ontdekken.