Onze troeven
1. Wij bellen graag
Een freelance telemarketeer heeft voor zijn job gekozen omdat hij dit graag doet. Wij hebben hierdoor een totaal andere ingesteldheid dan de eerste de beste student die in een callcenter wat gaat bijverdienen om zijn citytrip te betalen!
2. Wij zijn goed in wat we doen
Telemarketeers met ervaring hebben de fantastische combinatie van graag doen, en goed zijn in je job. Aan Telefonische prospectie doen is de juiste persoon vinden, geduld hebben en doorverbonden worden tot je de beslissingsnemer aan de lijn krijgt. Net omdat wij goed zijn in onze job en positieve reacties krijgen, houden wij het vol.
3. Er is continuiteit
Door je afspraken uit te besteden aan een telemarketeer weet je zeker dat er elke week of maand gebeld wordt. Je kunt ons inschakelen in functie van je eigen behoeften.
4. Je haalt het werk weg bij iemand die het meestal niet graag doet
Wanneer het belwerk door een interne medewerker gebeurt of je vertegenwoordiger, raakt het vaak ondergesneeuwd naast de andere activiteiten. Als er ander werk is, is het belwerk het eerste dat opzij wordt gelegd omdat interne collega's het vaak gewoon niet graag doen. Dankzij je freelance telemarketeer ben je zeker dat het telefoonwerk gedaan wordt.
5. Je krijgt een verrijkte database
Van elk gesprek wordt er bijgehouden wanneer er gebeld is en krijg je een korte samenvatting. Zo zie je meteen welke prospecten potentieel hebben en wie totaal niet. Zelfs al is er geen afspraak op korte termijn, je kunt toch nagaan of een opvolging voor deze prospect voor jou interessant is.
6. Goede opvolging
Je prospecten worden opgebeld wanneer zij beschikbaar zijn. Als een secretaresse zegt dat de contactpersoon best op de middag bereikt kan worden, dan zal de freelance telemarketeer op de middag terugbellen. De telemarketeer heeft hiervoor een eigen systeem zodat de telefoons niet vergeten worden, of we gebruiken jouw eigen CRM systeem.
7. Flexibiliteit:
Door een freelancer in te schakelen, boek je het aantal uren die je nodig acht. Zo kun je spelen met het aantal bestelde uren in functie van vakantieperiodes, drukke periodes, beurzen, enzovoort.
8. Controle
Je hebt grote controlemogelijkheden. Freelancers kunnen hun telefoonfactuur tonen of kunnen inbellen op je eigen systeem waardoor je op elk moment kunt nagaan wanneer iemand gebeld is geweest. Bovendien kunnen we van daaruit nog een stukje verder met je meedenken om het gebied van marketing automation.